Garanti & klagomål
Garanti
Hos Zofty står vi för kvalitet och kundnöjdhet. Våra produkter väljs och kontrolleras noggrant för att uppfylla höga kvalitetskrav. Upplever du ändå ett problem med en produkt eller leverans? Du kan räkna med en rättvis och transparent hantering av garantiärenden och klagomål.
Observera:
- Slitage från normalt bruk, felaktig användning eller bristande underhåll omfattas inte av garantin.
- Följ skötsel- och användningsinstruktionerna för att bevara kvaliteten.
Klagomål
Vi gör allt vi kan för att ge dig bästa möjliga kvalitet och service. Inte nöjd? Hör gärna av dig – vi löser det snabbt och professionellt.
Så här anmäler du ett garantiärende eller klagomål:
- Mejla till info@zofty.nl
- Ange ditt ordernummer, en kort beskrivning av problemet och (om tillämpligt) bilder.
Svarstid:
- Vi bekräftar mottagandet inom 2 arbetsdagar.
- Du får ett utförligt svar senast inom 30 dagar (enligt våra allmänna villkor).
Hos Zofty tar vi feedback på allvar. Vi ser klagomål som en möjlighet att förbättra våra produkter och vår service. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen.
